Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ




Αν Μπορώ να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων,
Ακόμα και των Αγγέλων.....
Αλλά δεν έχω Αγάπη για τους άλλους
οι λόγοι μου ακούγονται σαν ήχος
χάλκινης καμπάνας και σαν κύμβαλων αλαλαγμός.
Κι αν έχω της προφητείας το χάρισμα
κι όλα κατέχω τα μυστήρια κι όλη τη γνώση,
αν έχω ακόμα όλη την πίστη έτσι που να μετακινώ βουνά
Αλλά δεν έχω αγάπη....είμαι ένα Τίποτα !!!!!
Κι αν ακόμα μοιράσω όλα μου τα υπάρχοντα
κι αν παραδώσω στη φωτιά το σώμα μου για να καεί
αλλά δεν έχω αγάπη σε τίποτα δεν ωφελεί...!
Εκείνος που αγαπάει έχει μακροθυμία
έχει και καλοσύνη...
Εκείνος που αγαπάει
Δε ζηλοφθονεί
Εκείνος που αγαπάει
Δεν κομπάζει
Ούτε περηφανεύεται
είναι ευπρεπής
δεν είναι εγωιστής
ούτε είναι ευερέθιστος
ξεχνάει το κακό που του έχουν κάνει
Δε ζητάει αυτά που του ανήκουν
Δε χαίρεται για το στραβό που γίνεται
αλλά μετέχει στη χαρά για το σωστό.
Εκείνος που αγαπάει
Όλα τα ανέχεται
Σε όλα εμπιστεύεται
Για όλα Ελπίζει
όλα τα υπομένει
Ποτέ η Αγάπη δεν θα πάψει να Υπάρχει..............!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας