Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Η ιστορία της συγκοινωνίας του Βαλτινού.



Το Βαλτινό αν και απέχει 13 χιλιόμετρα από την πόλη των Τρικάλων παλιότερα η συγκοινωνία ήταν πολύ δύσκολη.
Η πρώτη συγκοινωνία με αυτοκίνητο έγινε το 1947 με ένα μικρό ιδιωτικό αυτοκίνητο λεωφορείο άγονης γραμμής, 12 θέσεων, το οποίο ήταν ιδιοκτησίας του Ευάγγελου Μπαρούτα από το Δενδροχώρι. Οδηγός ήταν ο Βασίλης Ν. Γάκης και εισπράκτορας ο Λάμπρος Κουφοχρήστος.
Αυτό το λεωφορείο εξυπηρετούσε τους κατοίκους μέχρι το 1953, όπου μετά την γραμμή αυτή την ανέλαβε το ΚΤΕΛ.


Το 1963 τα αστικά λεωφορεία δρομολόγησαν την γραμμή Τρίκαλα – Παραπόταμος. Στις 22 Δεκεμβρίου του 1968 η Αστική συγκοινωνία επέκτεινε τις γραμμές της και έγινε Τρίκαλα – Βαλτινό.
Από τότε μέχρι σήμερα η Αστική συγκοινωνία εξυπηρετεί καθημερινά αυτή τη γραμμή με αρκετά δρομολόγια την ημέρα.
Η αφετηρία στην πόλη των Τρικάλων.


Το γνώριμο σε όλους μας, Ζαχαροπλαστείο, των Αδελφών Αχ. Μέγα, αποτελούσε κάποτε το πιο στενά συνδεδεμένο κατάστημα των Τρικάλων, με τους κατοίκους του χωριού μας, μιας και υπήρξε αφετηρία, της αστικής γραμμής Τρικάλων - Βαλτινό.
Εδώ, οι Βαλτσινιώτες, έβρισκαν πάντα την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γλυκό και να πιούν μια πορτοκαλάδα, περιμένοντας το αστικό λεωφορείο.
Ήταν επίσης, σημείο αναφοράς και τόπος συνάντησης, στα διάφορα ραντεβού των συγχωριανών μας.


Σήμερα η αφετηρία έχει μεταφερθεί 100 μέτρα παραπλεύρως, επί της οδού Ηρώων Αλβανικού Μετώπου.




Συνέντευξη του Χρήστου Γιανναρά




επικοινωνιστε μαζι μας