Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

«Τρέξε ψυχή μου» Με τη Νάσια Ριζαργιώτη και τον Σωτήρη Μπαλλά


Σε μουσική του Χρυσοβαλάντη Σωτηρίου και στίχους του Τάκη Δήμητσα, η συγχωριανή μας,  Νάσια Ριζαργιώτη μαζί με τον Σωτήρη Μπαλλά ερμηνεύουν το τραγούδι με τίτλο «Τρέξε ψυχή μου».



Μουσική: Χρυσοβαλάντης Σωτηρίου (Valkristo)
Στίχοι: Τάκης Δήμητσας
Ερμηνεία: Σωτήρης Μπαλλάς & Νάσια Ριζαργιώτη

Παραγωγή/Ενορχήστρωση: Χρυσοβαλάντης Σωτηρίου
Ηχοληψία/Mείξη/Mastering: Νίκος Παπαδόπουλος
Στούντιο: Soundflakes Studios
Ηχογράφηση μπουζουκιού/μαντολίνου: Pink Studios/Γιώργος Μίγκας

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Μπουζούκι/Μαντολίνο: Αποστόλης Σακκάς
Κιθάρες: Νίκος Τερζάκης/Νίκος Παπαδόπουλος
Πιάνο: Χρυσοβαλάντης Σωτηρίου
Μπάσο ακουστικό: Γιάννης Πλαγιαννάκος
Τύμπανα: Δημήτρης Μποσινάκος

ΤΡΕΞΕ ΨΥΧΗ ΜΟΥ (στίχοι)

Φορτώνω την ψυχή μου σ'ένα γλάρο
να φύγει μακριά να ταξιδέψει
ν 'ανέβει ως του πλοίου το φουγάρο
και με τα κύματα της θάλασσας να παίξει.

Να δει από ψηλά ξένα λιμάνια
του κόσμου να χαζέψει τις βιτρίνες
να μπλέξει με αλήτες και αλάνια
και να γοητευτεί κρυφά απ 'τις σειρήνες.

Τρέξε ψυχή μου
Τρέξε ψυχή μου, να χορέψεις να πετάξεις
Τρέξε ζωή μου, γλυκό παιδί μου
Κάνε φιγούρες στο κενό να με τρομάξεις
Τρέξε ψυχή μου
Γλυκιά ψυχή μου, να χορέψεις να πετάξεις
Τρέξε ζωή μου, μικρό παιδί μου
Κάνε φιγούρες στο κενό να τους τρομάξεις

Δίχως ψυχή μου κάγκελα και περιφράξεις
να τρέξεις να χορέψεις να πετάξεις
Πάρε βαμβάκι σύννεφο κι αγάπης όπλα
κάνε φιγούρες στο κενό και άλλα κόλπα

Φορτώνω την ψυχή μου στον αέρα
να ψάξει και να βρει καινούργιους τόπους
να φτιάξει από καλάμι μια φλογέρα
να τραγουδήσει την αγάπη στους ανθρώπους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας