Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

«ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ» Μια ιστορία 60 ετών


Το Βαλτινό, αν και απέχει 13 χιλιόμετρα από την πόλη των Τρικάλων, παλιότερα η συγκοινωνία ήταν πολύ δύσκολη.
Η πρώτη συγκοινωνία με αυτοκίνητο έγινε το 1947 με ένα μικρό ιδιωτικό αυτοκίνητο λεωφορείο άγονης γραμμής, 12 θέσεων, το οποίο ήταν ιδιοκτησίας του Ευάγγελου Μπαρούτα από το Δενδροχώρι. Οδηγός ήταν ο Βασίλης Ν. Γάκης και εισπράκτορας ο Λάμπρος Κουφοχρήστος.
Αυτό το λεωφορείο εξυπηρετούσε τους κατοίκους μέχρι το 1953, όπου μετά την γραμμή αυτή την ανέλαβε το ΚΤΕΛ.
Δέκα χρόνια μετά, το 1963 το Αστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων δρομολόγησε την γραμμή Τρίκαλα – Παραπόταμος. Στις 22 Δεκεμβρίου του 1968 η Αστική συγκοινωνία επέκτεινε τις γραμμές της και το δρομολόγιο έγινε Τρίκαλα – Βαλτινό.


Από τότε μέχρι σήμερα η Αστική συγκοινωνία εξυπηρετεί καθημερινά αυτή τη γραμμή με αρκετά δρομολόγια την ημέρα.
Παλιότερα η αφετηρία στην πόλη των Τρικάλων ήταν το γνώριμο σε όλους μας, Ζαχαροπλαστείο, των Αδελφών Αχ. Μέγα, το οποίο αποτελούσε το πιο προσφιλές και το πιο στενά συνδεδεμένο κατάστημα των Τρικάλων, για τους κατοίκους του Βαλτινού.


Υπήρξε για χρόνια η αφετηρία, της αστικής γραμμής Τρικάλων – Βαλτινό, και εδώ, οι Βαλτσινιώτες, έβρισκαν πάντα την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γλυκό και να πιούν μια πορτοκαλάδα, περιμένοντας το αστικό λεωφορείο.
Ήταν επίσης, σημείο αναφοράς και τόπος συνάντησης, στα διάφορα ραντεβού των συγχωριανών μας.
Σήμερα η αφετηρία έχει μεταφερθεί 100 μέτρα παραπλεύρως, επί της οδού Ηρώων Αλβανικού Μετώπου.


«ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ Α.Ε.» ...μια ιστορία 60 ετών
Η επιχείρηση «Αστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων Α.Ε.» έχει έδρα στα Τρίκαλα, ιδρύθηκε το 1957 και απασχολεί περίπου 40 εργαζόμενους. Έχει αναπτύξει και εξυπηρετεί δεκαεννέα (19) γραμμές δρομολογίων, και υπάρχει μία (1) γραμμή που εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό που επιθυμεί να μετακινηθεί από και προς τον σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων, με τακτικά δρομολόγια ανά μισή ώρα από τις 6:30 το πρωί μέχρι τις 22:30 το βράδυ.

Οι υπόλοιπες γραμμές εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό το οποίο επιθυμεί να μετακινηθεί εντός της εμβέλειας λειτουργίας του αστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων.


Επιπλέον, και πάντα με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, το Γραφείο Κινήσεως έχει προχωρήσει στον διαχωρισμό των δρομολογίων για τις καθημερινές ημέρες της βδομάδας και για τις ημέρες του Σαββατοκύριακου.


Δράσεις:
Παρακάτω αναφέρονται οι κυριότερες δραστηριότητες της επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια.
-Μετεγκατάσταση των γραφείων σε καινούριο οίκημα επί της Βασιλέως Τσιτσάνη 5 τον Αύγουστο του 2002 και την επάνδρωση αυτών με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.
-Αντικατάσταση του στόλου με καινούρια λεωφορεία και την έκδοση δώδεκα νέων αδειών για εταιρική χρήση.
-Δημιουργία τουριστικού γραφείου και την αγορά ενός τουριστικού τραίνου το 2003 για την εκτέλεση των ειδικά διαμορφωμένων γραμμών έτσι ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να περιηγηθεί στα πιο σημαντικά αξιοθέατα.
-Δημιουργία νέων γραμμών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
τοποθέτηση ασυρμάτων επικοινωνίας στα λεωφορεία
-Συμμετοχή του αναβαθμισμένου στόλου στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004 στην Αθήνα.
-Δημιουργία νέου σύγχρονου Κεντρικού Σταθμού επί της οδού 28ης Οκτωβρίου και την συγκέντρωση όλων των αφετηριών στο σημείο αυτό.

-Αγορά οικοπέδου και την δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων και πρατηρίου για τον ανεφοδιασμό τη συντήρηση και την τοποθέτηση των οχημάτων.


ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΕ ΖΩΝΕΣ
ΖΩΝΗ Α΄
ΡΙΖΑΡΙΟ - ΛΟΓΓΑΚΙ - ΚΡΗΝΙΤΣΑ - ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ - ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗ - ΣΩΤΗΡΑ - ΠΥΡΓΟΣ - ΚΗΠΑΚΙ - ΑΓ.ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ - ΡΟΓΓΙΑ - ΦΛΑΜΟΥΛΙ - ΠΥΡΓΕΤΟΣ - ΚΑΡΥΕΣ

ΖΩΝΗ Β΄
ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ - ΧΡΥΣΑΥΓΗ - ΠΑΤΟΥΛΙΑ - ΓΛΥΝΟΣ - ΖΗΛΕΥΤΗ - ΠΑΛΑΙΟΠΥΡΓΟΣ - ΑΡΔΑΝΙ - ΧΑΙΔΕΜΕΝΗ - ΡΑΞΑ - ΜΕΓΑΛΟ/ΜΙΚΡΟ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ - ΔΙΠΟΤΑΜΟΣ - ΒΑΛΟΜΑΝΔΡΙ - ΦΩΤΑΔΑ - ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΣ - ΚΑΤΩ ΕΛΑΤΗ - ΜΕΛΙΓΟΣ - ΛΙΛΗ - ΔΡΟΣΟΠΗΓΗ - ΠΗΓΗ - ΛΥΓΑΡΙΑ - ΔΡΟΣΕΡΟ - ΜΟΥΡΙΑ - ΚΑΛΥΒΙΑ - ΑΓ.ΚΥΡΙΑΚΗ – ΛΟΓΓΟΣ

ΖΩΝΗ Γ΄
ΔΙΑΛΕΧΤΟ - ΒΑΛΤΙΝΟ - ΔΕΝΔΡΟΧΩΡΙ - ΦΗΚΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

επικοινωνιστε μαζι μας